ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
Με τον όρο τηλεφωνικό κέντρο εννοούμε μία επαγγελματική τηλεπικοινωνιακή λύση, εύκολη στην εγκατάσταση και στη συντήρηση με ένα ευρύ φάσμα χαρακτηριστικών, που δίνει την δυνατότητα επικοινωνίας σε μικρές και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις και οργανισμούς.
Ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο παρέχει πολλές δυνατότητες και ευκολίες όπως την αναγνώριση κλήσεων ακόμα και σε αναλογικές συσκευές (αρκεί να έχουν οθόνη), την πλήρη διαχείριση του εξ’ αποστάσεως ( σε περιβάλλον ISDN ) , την μεταφορά κλήσεων σε προεπιλεγμένο αριθμό, ενσωματωμένο ψηφιακό σύστημα φωνητικού ταχυδρομείου (Voice Mail) , την διασύνδεσή του ως κύριο ή ως βοηθητικό κέντρο άλλου συστήματος και πολλές άλλες.
Ένα ολοκληρωμένο και σωστά σχεδιασμένο τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να ικανοποιήσει τις
αυξανόμενες ανάγκες των μικρών ή μεγάλων επιχειρήσεων /οργανισμών και κατοικιών. Θα
πρέπει να διαθέτει χαρακτηριστικά που θα μπορούν να προσαρμοστούν στην διαρκή ανάπτυξη των τηλεπικοινωνιών όπως το πρωτόκολλο SIP (Session Initiated Protocol ), ένα διεθνώς συμφωνημένο πρότυπο για τηλεφωνία μέσω Internet και τηλεφωνία VOIP.